Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja i korištenja internetske trgovine euronova.hr sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka GZS i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.
Internetskom trgovinom upravlja Euronova d.o.o., Brnčičeva ulica 13, 1231 Ljubljana - Črnuče (u daljnjem tekstu "pružatelj"). Poduzeće je upisano u sudski registar pod brojem 12374400 od 06.07.1993., matični broj: 5786690, obveznik PDV-a, PDV ID: SI95415459, direktor društva je Luka Hudej.
Opći uvjeti poslovanja uređuju poslovanje internet trgovine, prava korisnika te poslovni odnos između pružatelja i kupca.
Potvrdom narudžbe korisnik je upoznat s općim uvjetima poslovanja, zaštitom osobnih podataka i pravnim obavijestima.
Cijene
Cijene proizvoda u online trgovini navedene su u eurima (€) i već uključuju 9,5% ili 22% PDV (porez na dodanu vrijednost), osim ako nije izričito navedeno drugačije. Pri kupnji u online trgovini vrijedi online cijena.
Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima. Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od kupnje, a ujedno će ponuđač kupcu ponuditi rješenje koje će obostrano zadovoljavajuće.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.
Dostava
Naručenu robu šaljemo GLS kurirom. Dostava je besplatna za sve narudžbe iznad 150,00 €, a troškovi dostave za narudžbe ispod 150,00 € naplaćuju se 6,61€+PDV. Izuzetak su paketi teži od 25 kg koji se obračunavaju po cijeni od 13,46€+PDV, kada kupac nema pravo na besplatnu dostavu temeljem iznosa kupnje. Navedeni troškovi dostave vrijede za unutarnji promet na području Hrvatske.
Kupnja
Odaberite proizvod koji želite kupiti i kliknite gumb "Dodaj". U gornjem desnom kutu košarice prikazana je količina i ukupna količina naručenih proizvoda. Ukoliko želite ukloniti, smanjiti ili povećati naručenu količinu određenog proizvoda, to ćete učiniti u Košari.
Započnite proces završetka narudžbe klikom na Košaricu i gumb "Na blagajnu". Internetska trgovina vodi vas kroz sljedeće korake:
- korak - pregled narudžbe
- korak - odabir načina dostave
- korak - odabir načina plaćanja
- korak - pregled narudžbe; na ovom koraku možete provjeriti točnost svih podataka
- korak - završena narudžba.
Nakon izvršene narudžbe, na e-mail ćete dobiti sažetak naručenih proizvoda. Kupac može otkazati poslanu narudžbu u roku od sat vremena nakon predaje narudžbe. Nije moguće otkazati narudžbu nakon propisanog vremena. Sve troškove nastale nakon isteka važećeg roka za odustajanje snosi naručitelj robe. Podaci o statusu i sadržaju narudžbe uvijek su dostupni kupcu na web stranici davatelja.
Ugovor o kupnji naručenih proizvoda između kupca i ponuđača u ovoj je fazi neopozivo zaključen. Klikom na gumb "Predaj narudžbu" potvrđujete da ste upoznati s cjelovitim tekstom ovdje navedenih uvjeta poslovanja te da ste na te uvjete izričito upozoreni prilikom kupnje.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) na slovenskom jeziku pohranjen je na serveru u elektroničkom obliku i dostupan je kupcu u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu (Moj profil).
Kupoprodajni ugovor (narudžba) obvezuje internet trgovinu i kupca. U slučaju da kupac odustane od narudžbe/ugovora, snosi sve izravne troškove dostave sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (st. 6. čl. 43.). U slučaju da kupac naruči proizvode u internetskoj trgovini, a zatim odbije ili ne preuzima pošiljku, snosi troškove poštarine u oba smjera. Cijenu poštarine određuje dostavna služba.
Ponuditelj kupcu izdaje račun na trajnom mediju s detaljnim troškovima i uputama o odustajanju od kupnje i povratu proizvoda, ako je potrebno i moguće.
Povijest kupovine: Ukoliko želite pregledati svoju povijest kupovine, prijavite se u online trgovinu i kliknite na "Moj profil" u gornjem desnom kutu. Povijest svojih prethodnih kupnji možete pronaći pod karticom "Moje kupnje".
Način plaćanja
Ponuditelj omogućuje sljedeće načine plaćanja:
- Platna kartica: Maestro, Mastercard i Visa
- Predračun (plaćanje po predračunu - prijenos na TRR): Ukoliko se odlučite za plaćanje po predračunu, predračun ćete dobiti na e-mail. Kada je u potpunosti uplaćan, dobit ćete naručenu robu. Ukoliko je predračun djelomično plaćen, roba do daljnjega ostaje u vlasništvu Euronova d.o.o.
- Pouzećem (plaćanje prilikom dostave robe): Ako se za dostavu pošiljke koristi ugovorni izvođač, potrošaču se naplaćuje dodatni trošak od 0,7€+PDV u skladu s uvjetima GLS.
Rokovi i načini isporuke
Internet trgovina prima narudžbe 24 sata dnevno. Sve narudžbe zaprimljene od ponedjeljka do petka do 12 sati bit će obrađene isti dan. Narudžbe zaprimljene nakon 12 sati obrađuju se sljedeći radni dan. Narudžbe zaprimljene subotom, nedjeljom i praznicima obrađuju se prvi radni dan. U slučaju da proizvod više nije na skladištu u trenutku narudžbe, rok isporuke se produžuje sukladno roku isporuke robe od strane proizvođača ili dobave sa drugog našeg skladišta. Ugovorni partner za dostavu paketa je DPD, no pružatelj zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ukoliko će mu to omogućiti učinkovitiju dovršetak narudžbe.
U slučaju narudžbe više proizvoda u isto vrijeme, ponuđač zadržava pravo prikupiti sve proizvode na jednom mjestu i poslati ih zajedno, što može rezultirati dužim rokom isporuke.
Pravo na odustanak od kupnje, povrat robe u roku od 14 dana
Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača (ZVPot), kupac ima pravo vratiti kupljenu robu u roku od 14 dana bez navođenja razloga. O namjeravanom povratu kupac je dužan pisanim putem obavijestiti ponuđača najkasnije 14 dana od primitka robe putem kontakt obrasca te robu vratiti u roku od 14 dana.
Robu morate vratiti u originalnom pakiranju, neoštećenu i u istoj količini, te na proizvodu ne smiju biti vidljivi znakovi korištenja. Također morate priložiti originalni račun i podatke o transakcijskom računu na koji želite povrat sredstava. Adresa za povrat robe prodavatelju je Euronova d.o.o., Brnčičeva ulica 13, 1231 Ljubljana-Črnuče. Preporučamo da koristite dostavnu službu koja vam omogućuje praćenje pošiljke te da robu pravilno pripremite za transport (možete koristiti originalnom pakiranju ili drugom prikladnom sigurnom pakiranju). Eventualne troškove povrata snosi kupac. Ne prihvaćamo plaćanje otkupnine.
Prilikom povrata, kupac može zatražiti povrat kupoprodajne cijene koju prodavatelj vraća na njegov transakcijski račun najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora. U internetskoj trgovini omogućujemo i zamjenu proizvoda.
Tvrtkama, samostalnim poduzetnicima i drugim pravnim osobama omogućujemo povrat pošiljki artikala unutar jamstvenih uvjeta. Navedene organizacije nemaju mogućnost odustati od ugovora u roku od 15 dana od primitka robe bez navođenja razloga svoje odluke, kao što je to slučaj za potrošače (fizičke osobe).
Povrat oštećenih pošiljaka
U slučaju da je paket fizički oštećen, nedostaje sadržaj ili ima znakove otvaranja, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod DPD. To činite tako da o tome obavijestite dostavljača dostavne službe koji sastavlja zapisnik o reklamaciji. Zajedno sa DPD pobrinut ćemo se da reklamacije budu riješene u najkraćem mogućem roku.
Jamstvo
Proizvodi imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa. Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu. Informacije o jamstvu također se nalaze na stranici s prezentacijom proizvoda. Ako nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili su podaci trenutno nepoznati. U potonjem slučaju kupac se može obratiti ponuđaču koji će mu pružiti ažurne podatke. Kupac može jamstvo tražiti samo prema jamcu, tj. proizvođaču. Ponuditelj nije davatelj jamstva, stoga se jamstvo ne može potraživati ??protiv njega. No, pružatelj nudi besplatnu pomoć pri ostvarivanju jamstva, odnosno prosljeđivanjem reklamacije proizvođaču na zahtjev kupca. Ponuditelj u tom slučaju ne jamči uspješno rješavanje reklamacije. Kupac također može tražiti jamstvo izravno od proizvođača ili njegovog ovlaštenog servisa. Jamčevinu kupac može ostvariti uz jamstveni list i račun prodavatelja. Proizvođač je dužan izvršiti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe, u suprotnom zamijeniti proizvod drugim, istovrijednim i besprijekornim proizvodom. Kupac može jamstvo tražiti i od prodavatelja, ali iu tom slučaju vrijedi odredba iz prethodnog stavka. Povrat robe pod jamstvom provodi se prema uvjetima koje je proizvođač naveo na jamstvenom listu, kupac nema nikakvih troškova povrata.
Zaštita osobnih podataka
Informacije o zaštiti osobnih podataka možete pronaći na tab Zaštita osobnih podataka.
Odricanje
Ponuditelj se trudi da podaci objavljeni na njegovim stranicama budu ažurni i točni. Unatoč tome, značajke proizvoda, datumi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da pružatelj ne može ispraviti podatke na web stranici. U tom slučaju Ponuditelj će kupca obavijestiti o promjenama te mu omogućiti odustanak od narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Iako se ponuđač trudi osigurati točne fotografije proizvoda za prodaju, sve fotografije treba shvatiti kao simbolične. Fotografije ne jamče karakteristike proizvoda.
Činjenična pogreška
Kupac može ostvariti svoja prava iz materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti ponuđača u roku od dva mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac je dužan u obavijesti o pogrešci točno opisati grešku i omogućiti ponuđaču pregled artikla.
Ponuditelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se ukažu nakon isteka dvije godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke.
Kupac koji je ispravno obavijestio ponuđača o pogrešci, ima pravo to zahtijevati od ponuđača:
- ispraviti nedostatak na robi ili vratiti dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku ili
- zamjenjuje neispravnu robu novom besprijekornom ili
- vraća uplaćeni iznos.
Pogreška je stvarna kada:
- proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet
- artikal nema svojstva koja su nužna za konkretnu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su morala biti poznata
- artikl nema svojstva i značajke koje su izričito ili prešutno dogovorene ili propisane
- prodavatelj je isporučio artikl koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model prikazan samo u svrhu obavijesti.
O eventualnoj činjeničnoj pogrešci kupac je dužan obavijestiti ponuđača u zakonskom roku. O pogrešci kupac obavještava ponuđača putem e-maila info@euronova.si putem upotrijebe Zahtjeva za povrat ili zamjenu proizvoda koji se nalazi na web stranici trgovca pod karticom Obrasci, zajedno s detaljnim opisom pogreške, ili osobno u nekoj od poslovnica.
Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na artiklu pobliže je uređeno odredbama Zakona o zaštiti potrošača.
Izvansudsko rješavanje potrošačkih sporova
Sukladno zakonskim normama, Internet trgovina www.euronova.hr u vlasništvu tvrtke Euronova d.o.o. ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
Euronova d.o.o., koja kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Republike Hrvatske, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS). Platforma je dostupna potrošačima ovdje.
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.
Pravna obavijest
Internet trgovina je u vlasništvu tvrtke Euronova d.o.o., koja ujedno i upravlja internet trgovinom. Sadržaji objavljeni u internetskoj trgovini vlasništvo su tvrtke Euronova d.o.o. i smiju se koristiti u nekomercijalne svrhe, pri čemu moraju zadržati sve napomene o autorskim pravima te se stoga ne smiju kopirati, reproducirati ili na bilo koji drugi način distribuirati bez dopuštenja tvrtke Euronova d.o.o.
Ponekad se dogodi da ne možemo jamčiti potpunu točnost i pouzdanost svih objavljenih podataka. Sva upozorenja ćemo ozbiljno shvatiti i odmah ispraviti objavljene informacije.
Ne preuzimamo odgovornost za bilo kakve posljedice nastale korištenjem informacija objavljenih u ovoj internetskoj trgovini ili privremenim neradom internetske trgovine.
Zadržavamo pravo dnevnih izmjena sadržaja, grešaka u cijenama i pisanom tekstu.
Korištenjem internet trgovine, posjetitelj, kupac potvrđuje da prihvaća opisane uvjete i da se s njima slaže.
Pritužbe i sporovi
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača. Ponuditelj se svim silama trudi ispuniti svoju dužnost uspostaviti učinkovit sustav rješavanja prigovora i odrediti osobu s kojom, u slučaju problema, kupac može kontaktirati telefonski ili e-mailom.